header

maandag 16 februari 2015

♥ Give Away bij 200 volgers

Inmiddels zit ik alweer op 180+ volgers, echt superleuk en hoe snel is dat gegaan zeg?! Verbaas me er nog iedere keer over dat er nieuwe volgers bijkomen. Dat maakt het bloggen ook zo leuk. Bij 200 volgers wil ik dan ook graag weer een give away verloten onder iedereen die mee wil doen... gewoon om jullie te bedanken voor het volgen van mijn blog! :)

Klik HIER om te lezen hoe je mee kunt doen!


VERANDERINGEN
Zoals jullie wel gemerkt hebben, heb ik de layout van mijn blog en de kleurinstellingen ook weer iets aangepast. Het was even 'puzzelen' want ik kreeg het niet zoals ik het graag wilde maar zoals het nu is, ben ik er weer blij mee. Ik wilde het toch allemaal iets rustiger hebben en op deze manier kan ik ook iets grotere foto's plaatsen.

De link 'top 5 meest bekeken' heb ik weggehaald en daarvoor in de plaats heb ik in de menubalk bovenin een link geplaatst genaamd; Portfolio. Onder Portfolio kun je nu heel gemakkelijk allerlei projecten bekijken die ik tot nu toe onder handen heb genomen. In mijn statistieken kon ik namelijk zien dat de diverse metamorfoses die ik heb uitgevoerd veruit het meest gewild zijn qua zoekterm. Nu kunnen jullie ze in één opslag zien, de link van de betreffende blogpost staat eronder weergegeven, leek me wat handiger. :)

Liefs Marieke

7 opmerkingen:

  1. Leuk, Marieke! Jij gaat lekker fris het voorjaar in! Ik ga eens kijken hoe ik mee kan doen met je give-away!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit inderdaad, chic!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke. Je blog ziet er goed uit hoor. Ik heb net heerlijk je portfolio door zitten kijken. Wat heb je al veel mooie dingen gemaakt!!! Ik denk inderdaad dat je er veel mensen een plezier mee hebt gedaan om dat bij elkaar te zetten..
    Fijne avond!

    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er leuk uit op je blog!!
    Erg handig je portfolio.

    Groet,Laura
    (hetlandelijkgebeuren.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er goed uit hoor je blog en ik ben altijd blij weer iets van je te horen.
    En ik ga eens kijken hoe ik mee kan doen met je give-away
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor!! Ik hou het in de gaten!

    Ik heb een leuke winactie op mijn blog, neem je een kijkje?

    Liefs Lieke
    http://robust-posch.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marieke,

    Ook ik zou die supermooie kandelaars graag willen winnen, een mooi plekje moet er nog voor gemaakt worden. Ik volg sinds kort enkele blogs waaronder die van jou om inspiratie op te doen. Ik heb wat meubeltjes van mijn ouders in huis die vorigjaar zijn overleden die niet bij mijn meubels passen die ook al niet allemaal in dezelfde stijl al waren (wat nu nog duidelijker te zien is ;o) Ik heb van verschillende merken al kleurkaarten in huis en kan niet wachten om te beginnen met veranderen van alles om er een warm en gezellig huis van te maken.

    Groetjes

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je een berichtje achter?
Dank je wel!! Ik lees ze altijd erg graag! :)
♥ Liefs Marieke

© Marieke Kromme . Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.



Gerelateerde berichten voor WordPress, Blogger...