header

donderdag 6 februari 2014

♥ Heerlijke wolkentaart

Zooo... de kleine meid ligt al eventjes op bed en nu ik alles weer opgeruimd heb, ga ik eens even lekker van mijn net gebakken wolkentaartje genieten!

 

Kennen jullie dat, wolkentaart? Het is van Dr. Oetker. Eigenlijk is het wel een beetje vergelijkbaar met cake, maar dan met een krokante buitenlaag en van binnen is hij echt veel luchtiger en minder machtig. Komt natuurlijk door de slagroom dus zal wel de nodige calorieën hebben maar af en toe mag dat wel. Ohh echt, daar blijf ik van eten!


Ondertussen kan ik mooi weer even alle updates in blogland bekijken en daarna misschien nog even met de beentjes omhoog op de bank tv kijken.

Fijne avond allemaal!

Liefs Marieke

11 opmerkingen:

  1. Heb zelf nog geen wolkentaart gemaakt, maar heb wel al de nodige lofuitingen gehoord over de taart. Schijnt een succes te zijn. Dus smikkel er maar lekker van. Ik wens je alvast een fijn weekend,. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkkerrrr deze.......wij hebben wel een mooie bruine hoor die staat al in de webwinkel......de rest moet ik nog uitpakken komen er snel in...www.bonhofbloemen.nl....zie webwinkel...groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er lekker uit en het keukentje van je dochter is te schattig hoor!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, Geniet ervan!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmmm heerlijk zeg.....en wat een stoer keukentje voorje dochter!
    Fijn weekend en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er heerlijk uit..ik heb al dagen zin in zoiets lekkers..zucht.
    Ik ga je volgen hoor ben benieuwd naar meer berichten van je.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cora. Ik was al volger van je, ik vind je blog zo sfeervol en rustgevend! Leuk dat je hier nu ook komt kijken, welkom!

      Liefs Marieke

      Verwijderen
  7. Mmm, ziet er lekker uit! Ik heb hem nog nooit gehad. Liefs, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je een berichtje achter?
Dank je wel!! Ik lees ze altijd erg graag! :)
♥ Liefs Marieke

© Marieke Kromme . Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.



Gerelateerde berichten voor WordPress, Blogger...