header

dinsdag 14 januari 2014

♥ Vernieuwde lay-out

Omdat ik nog niet helemaal tevreden was met de eerste lay-out van mijn blog ben ik gisteravond tot in de late uurtjes doorgegaan om deze te veranderen, te bekijken, aan te passen, weer te bekijken... Oh ik kan er uren mee bezig zijn, heerlijk vind ik dat! Ik wilde graag een foto als titel/kop bovenaan maar het was nog even een geknutsel om dat in al die HTML codes in het bestaande sjabloon toe te passen. Nadat ik de foto met tekst had opgemaakt en er eindelijk achter was hoe ik de url-code van de foto in het sjabloon moest toepassen (waar Google al niet goed voor is), kon ik hem op mijn blog plaatsen.


Het heeft even geduurd maar ik heb nu wel echt het sfeertje gevonden dat ik voor ogen had en heb hem dus gelijk maar toegepast op mijn blog. Dat is trouwens ook een hobby van me... creatief bezig zijn op de computer met programma's als Adobe Photoshop en Word. Het kan in de toekomst dus best nog wel eens voorkomen dat ik mijn lay-out weer verander hoor. Dan zijn jullie er vast op voorbereid. ;)

Liefs Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een berichtje achter?
Dank je wel!! Ik lees ze altijd erg graag! :)
♥ Liefs Marieke

© Marieke Kromme . Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.



Gerelateerde berichten voor WordPress, Blogger...